یکشنبه ۲ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۶
كتاب بعدي اوباما پس از خروج او از كاخ سفيد منتشر مي‌شوند

انتشار یک سری اسناد جدید نشان می‌دهد «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا در طول رقابت‌های انتخاباتی خود حدود 2/5 میلیون دلار از فروش کتاب‌هایش در آمد کسب کرده است.وي یک کتاب ديگر نیز منتشر خواهد كرد که البته در طول دوره حضور او در کاخ سفید منتشر نخواهد شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از واشنگتن پست، «اوباما» همچنین روز پانزدهم ژانویه، یعنی اندکی قبل از ورود به کاخ سفید، یک قرارداد 500 هزار دلاری امضا کرد تا کتاب معروف او «رویاهای پدرم» در نسخه‌ای خلاصه‌تر برای نوجوانان نیز منتشر شود.

اوباما تا کنون دو کتاب نوشته که کتاب اول او یعنی «رویاهای پدرم» در سال 1995 و کتاب دوم با عنوان «جسارت امید» در سال 2006 منتشر شده است ولی هر دو کتاب از زمان نامزدی او در انتخابات فروش چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

بیشتر طرفداران اوباما ترجیح می‌دهند کتاب جدیدتر «جسارت امید» را بخرند. از همين رو  بر اساس برآوردها، این کتاب در سال 2008 بیش از یک میلیون و پانصد هزار دلار فروش داشته، ولی کتاب قدیمی‌تر او نیز با فروشي معادل نهصد و پنجاه هزار دلار روبه رو شد.

بر اساس سند منتشر شده، اوباما با گروه انتشاراتی«کراون» قرارداد متممي را امضا کرده که تکمیل کننده قرارداد او با این انتشارات در سال 2004 محسوب می‌شود. بر اساس این متمم، اوباما یک کتاب ديگر نیز منتشر خواهد كرد که البته در طول دوره حضور او در کاخ سفید منتشر نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها